آی پی کام

خرید سوئیچ اترنت شبکه آی پی کام شرکت سیوان

آی پی کام

شرکت IP-COM در سال 2007 تأسیس شد. این شرکت که به صورت تخصصی بر تجهیزات شبکه‌ای تجاری تمرکز دارد، تجهیزات شبکه با سرعت بالا، ایمن و با کاربری آسان برای شرکت‌ها تولید می‌کند. آی پی کام با تلاش‌های بی‌وقفه در زمینه‌ی نوآوری فنی و بازاریابی، به یک تولیدکننده و تأمین‌کننده‌ی پیشرو در جهان تبدیل شده است که محصولات و تجهیزات شبکه با کاربردهای تجاری عرضه می‌کند.

نوآوری‌ها در زمینه‌ی تکنولوژی و داشتن یک چشم‌انداز جهانی، باعث شده است که IP-COM به رقیب اصلی در بازار خود تبدیل شود. سه مرکز تحقیق و توسعه (R&D) به ترتیب در سیلیکون‌ ولی آمریکا، شن‌ژن و چنگ‌دو در چین قرار دارند که از خبره‌ترین تیم‌های تحقیق و توسعه بهره برده و تعداد آن‌ها به 600 نفر می‌رسد.

تجهیزات زیر ساخت شبکه آی پی کام در شرکت سیوان

این افراد در آزمایشگاه پیشرفته‌ی بی‌سیم با مساحتی بیش از 1000 متر مربع فعالیت می‌کنند. آی پی کام، 13 شعبه و 29 دفتر در شهرهای بزرگ چین دارد که شبکه‌ی بازاریابی را در سرتاسر بازار داخلی چین گسترش می‌دهند. از شرکت IP-COM بارها دعوت شده است که در CES، GITEX و دیگر نمایشگاه‌های جهانی شرکت کند و دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات شبکه‌ی خود را معرفی نماید. شرکت در این رویدادها باعث شده است که IP-COM، اعتبار و اعتماد خوبی نزد مشتریان جهانی کسب کند.

blank

آی پی کام در حال حاضر خطوط تولید گسترده‌ای دارد که شامل انواع اکسس‌پوینت بی‌سیم ، گِیت‌وی (Gateway)، سوئیچ شبکه و… می‌شود. این شرکت، مشتریان پرشماری از میان صنایع دولتی، تجاری، اقامتی، مراکز خرید و مراکز آموزشی و بهداشتی دارد. آی پی کام تاکنون تجهیزات شبکه‌ی بی‌سیم و مقرون به صرفه را برای بیش از 30 هزار هتل با سطوح خدماتی مختلف (مثل Hilton، Jinjiang Inn و Home Inn) فراهم کرده که باعث بهبود کیفیت اتاق‌ها و اعتبار برند هتل شده است.
شرکت IP-COM، رضایت مشتری را یک اصل مهم و اساسی می‌داند و همیشه آن را سرلوحه‌ی کار خود قرار می‌دهد. IP-COM با بهبود همیشگی در توسعه و تأمین محصولات و خدمات، تلاش می‌کند که بهترین کیفیت و کارایی را برای مشتریان فراهم کند.

محصولات آی‌پی کام